5 Mayıs 2014 Pazartesi

Sizlere koca koca haberlerim var


Bu yazıyı bir gün yazacağımı adım gibi biliyordum, bilmediğimse o günün bu kadar yakın olmasıydı. Son bir aydır hayatımızı tümden etkileyecek bir şeyler oluyordu, artık hepsi sonlandı. Bir süre önce sevgili nişanlıma reddedemeyeceği bir iş teklifi geldi. Mailler, yüzyüze görüşmelere döndü, 2 ziyaret sonrasında geçen hafta sonu her şey kesinleşip imza atıldı. İşiyle aşk yaşayan biri olduğunu ve şu anki şartların onu mutlu etmediğini bildiğimden kararını sonuna kadar destekledim, hatta sonunda buraya ilk geldiği günkü hevesiyle yeni bir işe başlayacak olmasına çok sevindim. Buraya kadar her şey normalse de, farklı olan tek şey yeni işinin Bakü'de olmasıydı.



Bu konular ilk konuşulmaya başladığında biraz temkinli davranmıştık. Ortak kararımız sevgilimin önce gidip, biraz havayı koklaması ve  benim sonra yanına gitmemdi. Her şey biraz daha kesinleşince kısa bir süre düşündüm. Türkiye'ye ilk geldiğinde her şeye bir süre yalnız göğüs germesi gerekmişti ancak yanında ben varken, başka bir ülkede yeniden yalnız başına başlaması düşüncesi bana düşündükçe garip geldi, zaten çok uzun süreli ayrılıklara da dayanamayacak kadar bağlıydık birbirimize. Ailemi, arkadaşlarımı, buradaki düzen ve evimizi özleyecektim ama kabul etmeliyim ki bu ülkedeki ve çevremdeki çoğu şey de artık beni huzursuz etmeye başlamıştı ve ferah bir ortama duyduğum ihtiyaç da, kararımı hızlandırmıştı. Hem daha önce kendi ülkemden başka bir yerde yaşamamıştım, bu da çok büyük bir hayat tecrübesi olacaktı. Onunla aynı zamanda gitme düşüncemi  paylaştığımda , o da hevesle kabul edince, benim için de Bakü yolu daha erken gözüktü.  Tolstoy'un dediği gibi "öyle zamanlar olur ki,  nereye gittiğin önemini yitirir çünkü önemli olan yanında kiminle gittiğindir", öyle değil mi? :)
 

Haberler bununla bitmiyor, biz evleniyoruz da!!! :)) Biliyorsunuz Temmuz ayında nişanlanmıştık ancak evlilik tarihi vs için kesin adımları atamamıştık ve yabancı bir ülkeye gitmeden evli olmanın hayatımızı kolaylaştıracağını düşünerek evlilik işlemlerine başlamaya karar verdik. Bizim için evlilik çok bir şey değiştirmeyeceğinden ve ben 5 yaşından beri düğününü planlayan kadınlardan olmadığımdan bu kararı almak da zor olmadı.  Biraz hızlı mı diyorsunuz? :) Spenny 16 Mayıs'ta Bakü'ye gitmek zorunda olduğundan, işlemlere biran önce başlamamız şart olmuştu. Bu sebeple, çok uzun saatler çalışmak durumunda olduğum ve çok yoğun olan işimden de ayrıldım. Evlilik işlemlerine başladık, hatta bugün testleri yaptırmak için hastanedeydik. 16 Mayıs'tan önce evlenebilir miyiz bilmiyorum ama başvurumuzu yapmak için çok az yolumuzun kaldığını söyleyebilirim.


Bu arada Bakü'de ev ayarlandı bile ve bizim buradaki evi ay sonuna kadar boşaltıp, oraya taşınacak hale gelmemiz gerekiyor. Bu bir ayda işimden ayrıldım, evleniyorum, buradaki evimizi kapatıyoruz ve Bakü'ye taşınıyoruz. Hepsi çok büyük bu değişikliklerden kim sorumlu bilmiyorum ama Susan Miller haklıymış diyorum :) 

Şimdi yeni bir başlangıç yapacağımız için ikimizde çok heyecanlıyız. Neyse ki Bakü dediğin yaklaşık 2,5 saat uzaklıkta, bizim kültüre çok uzak olmayan bir yer. Bu da benim için biraz yumuşak geçiş olacak.  Bu fotoğraflar da bir süre uzak kalacağım İstanbul'a veda turları gibi ancak maceraya tüm kalbimle hazırım. 

Sonunda sizinle de paylaştım işte, üzerimden bir yük kalktı. Koşuşturmaya kaldığımız yerden devam, şimdilik hoşçakalın :)) 


Parka: H&M
Etek: Asos 
Üst(Yeni) ve ayakkabılar: Topshop
Çanta:TK Maxx
Kolye: Accessorize
Gözlük: Primark


21 yorum:

Adsız dedi ki...

oh cadıcım ne güzel haberler bunlar hıdırellez akşamında! çok aşık, çok sağlam, çok kararlı, çok heyecanlı cümlelerini okurken sizin için heyecanlandım! çok mutlu olun, maceralarınız hiç tükenmesin! -Hacer

Unknown dedi ki...

canım benim çok sevindim.. çok tebrik ediyorum senii :) başka ülkeler başka kültürler tanımak en çok istediğim şey umarım her şey
yolunda gider :)

sevgiler

Lame ve Dore dedi ki...

Hikayen benim hikayeme cok benzer,bizde esimle is yeri Belçika ya yolladığı icin flört aşamasında evlilik işlemini hızlandırıp evlenip Brüksel e yerleştik, o sırada çalıştığım isimi, yaşadığım sehir ankarayı ulkemi,arkadaslarımı herseyimi bırakıp asık oldugum adamla uzaklara gitmek cok cazip geldi ama sona orada ben is bulamadım ,gezme tozma bir yere kadar sonrası iyice yalnız hissetmeye ve Türkiye deki herseyi asırı özlemeye başlayınca ısrarlarımla geri donduk. Fakat ne olursa olsun bu deneyimi yaşadığım icin kendimi cok sansli hissediyorum çünkü evliliğin alışma devresi cidden zor birde aileler karışsaydı tr de olsaydık belki hersey daha zor olurdu en azından ilk kritik 3 yıl herkesten uzakta kimsenin karışmadigi sekilde geçirdiğimiz icin kendi sorunlarımızı kendimiz kolayca çözdük. Sana cok mutluluklar diliyorum :)

We are the Hippies dedi ki...

Hayırlı olsun :) Kardeşimi de okul için Bakü'ye yolladık. Bol bol votkanın dibine vurursunuz artık ^^ Sudan ucuz :)

NlyStyle dedi ki...

güzel bir yazı benim şu aralar yaşadığıma benzeyen... 1 ay sonra bende ülkemden ayrılıp okyanus ötesine uçuyorum..umarım yeni hayatımız bizim için çok çok güzel olur...tebrikler mutluluklar hep seninle olsun...

Unknown dedi ki...

Cadı, senin adına çok sevindim. Bakü nasıldır bilmiyorum ama eminim buradan iyidir, en azından keşfedecek bir sürü şey, yeni ve seni hiç tanımayan insanlar vs vs. çok farklı bir deneyim. Umarım müstakbel eşinle :))) çok mutlu ve huzurlu bir hayat sizi bekliyordur orada. Yeni hayatında iyi şanslar!

mercan dedi ki...

ahh ne demeli...güle güle moda cadısı.ben de en çok zencefit nerelerde koşacak onu merak ediyorum:)yeni başlangıçlar hep mutluluk getirsin size...

mihriban mutlu dedi ki...

Cok sevindim adiniza yolunuz acik olsun yuzunuz hep gulsun insallah

Alca dedi ki...

Harikasınız! Haberlerinizi okurken inanın sizinle aynı heyecanları yaşadım ve çok mutlu oldum adınıza. En güzel keşifler ve yeni deneyimler ancak o "konfor bölgesi"nin dışına çıkıldığında yaşanıyor ve siz bunu gerçekleştirmek üzeresiniz! Şimdiden iyi şanslar ve tebrikler:) Herşey gönlünüzce olsun ve hep mutlu olun..

Adsız dedi ki...

Cadıcım çok sevindiiiim, bu kararı alman o kdr iyi olmuş ki , kaç kez boyle bir deneyim yaşanır ki hayatta ,, cok mutluluklar

alışverişkolik dedi ki...

Instagram ve twitter'dan sinyallerini alıyor olmama rağmen bir yazıda bu kadar değişikliği okuyunca 'Yok artık!' dedim, Mayıs ayı değişim ayı olmuş, çok da iyi olmuş, adınıza çok sevindim. Geride kalan sevdiklerimiz olunca gitmek biraz düşündürücü olabiliyor elbette ama şu an yaşadığımız yerde her şey bu kadar can sıkıcıyken başka bir yerlerde olmak en güzeli! Tanıyacak yeni insanlar, gezecek yeni yerler, zencefit'in koşacağı yeni parkurlar! :)

Her şeyin yolunda gitmesi dileğiyle, çok kutluyorum sizi, mutluluklar!

Unknown dedi ki...

neee güzeeeel :D çok tebrikler , tam da hayatımda isteiğim değişiklikler :(

shadoweyes_ontheway dedi ki...

Herşey istediğin gibi olur inşallah cadı. Zaten yeniliklere kolay ayak uyduran birisin. Sorun olacagini zannetmem ;) mutluluklar...

Unknown dedi ki...

Başka kültürler tanımak herzaman iyidir.

http://modaveben.net/

ametist dedi ki...

Hayatının tecrübesi. Yakışır sana.
Bakü cadisi :)

Unknown dedi ki...

Hacer: Ben de heyecanlıyım valla, çok çok teşekkürler :)
Gülsinem: Güzel olacak, çok teşekkürler, sevgiler :)
Lame ve Dore: Umarım şimdi her şey sizin için yolundadır, bakalım bizleri neler bekleyecek. Çok teşekkürler :)
Ye Jades: Votka ve sigara :p haha Fena bir yer değil, teşekkürler ;)
Nlystyle:Her şey çok güzel olsun hepimiz için, mutluluklar, tebrikler :)
Aslı A: Dun akşam geldim, fena bir yer değil, oluru var :) Çok teşekkürler :)
Mercan: Bulvar denen yerde koşmaya başladı bile , çok teşekkürker :)
Mihriban: Çok teşekkürler,sevgiler :)
Alca: Aynen öyle, aldığım karardan mutluyum. Çok sağolun:)
Adsız: Çok tesekkürler :)
Alışverişkolik: Cok heyecanlıyım, mutluluk bizi bekler :) Çok sapol canım :)
Çirkin ördek: Bence gerçekleştirmek için çalışmalara başla, istedikten sonra olmayack bir şey yok. Sevgiler :)
Shadoweyes: Umutluyum, çok teşekkürler :)
Modave Ben: Aynen! :)
Ayşe: Baku ben geliyorum :)) Teşekkürler ;)

Adsız dedi ki...

Ya ben sizi çok pek çok seviyorum. Mutlu olmanıza da çok seviniyorum. Gelinliğiniz harikaydı. O kadar çok şey gördük ki sizle beraber. (Başka iş bitişleri, başka duygusal başlangıçlar, tatiller, kombinler ...vs) Bi bitiş yorumu yazmış gibi olmak da istemiyorum, umarım Bakü'de mutlu olacaksınız. Ne zaman Marc Jacobs ruj kalem veya Calzedonia çorap görsem aklıma siz geliyorunuz :)

Özdeşleştirmişim.

Çok sevgiler, eşinize ve size sonsuz mutluluklar,

Sıla

Moda Düşleri dedi ki...

Umarım umduğundan daha güzel bir hayatın olur mutluluklar dilerim :)

tarzkadın dedi ki...

Herşey gönlünüzce olsun. Ne kadar dolu bir yaşamınız var. Tam benlik:) Aynı anda birçok şeyle meşgul olmayı seviyorum

Reklamcanta dedi ki...

Mükemmel yaaa.

Moda dedi ki...

Herşey gönlünüzce olsun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...