25 Mart 2014 Salı

Pink laces


Yeni başlayan haftayı ucundan da olsa, yakaladım bugün :) Güzel geçen haftasonundan bahsedeyim istiyorum biraz çünkü böyle dolu dolu geçen haftasonları beni mutlu ediyor. Cumartesi gündüzü kendime ayırdım, spora gittim, kuaföre gittim. Akşam ise mekan gezmeli bir program yaptık. Önce bir süredir denemek istediğim, Kuruçeşme'deki İncirli Şaraphane'ye gittik. 


Şarap menüsünün zenginliği bizi afallatsa da, bu kadar çok sarap seçeneğini ve yerli markayı  uygun fiyata, aynı çatı altında bulmak çok güzeldi.  Sonra rotamızı Taksim tarafına çevirdik. İstiklal Caddesi'inde ilk durak House Cafe oldu, house müziğin yanında, birer kokteylle biraz zaman geçirdikten sonra Garaj Istanbul'a John Dahlback'i dinlemeye gittik. Setin ilk 15 dakikasında anladık ki, bu müzik bizim tarzımız değil, yarım saat sonra Asmalımescit'e doğru gidip, Küçük Otto'da takıldık. Müzik ve ortam iyiydi, orada kalmaya karar verdik. Cumartesi gecesinin son mekanı orası olurken, pazar öğleden sonramızı sevgili arkadaşımız Iconjane'in doğum gününü kutlayarak geçirdik. İyi ki doğmuş!  Yorucu bir  haftadan sonra sosyalleşmek ve yaşadığını hissetmek güzel!

Cumartesi gecesinin İstanbul'un sokaklarını arşınlayan topukluları, pazar gününün ayakkabı seçimini etkiledi ve  güneşli pazar gününde çorapları atıp, yine oyumu rahatlıktan yana kullandım.




Sweatshirt (Yeni): McQ 
Etek / Skirt: Zara
Parka:H&M
Çanta / Bag: Sisley
Gözlük / Sunnies: Michael Kors
Kolye / Necklace: Valerie's Rainbow
Ayakkabılar / Shoes: Nike Flyknit 1
Yüzük(Yeni)/ Ring (New)  :Cassette


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...