18 Mart 2014 Salı

İşte Susam Sokağı



Merhaba blog dünyası! :) Yeni işimle beraber girdiğim yeni dönem, tahmin edeceğiniz gibi blogumu biraz geri plana atmama sebep oldu. İşim de  9-6 mesai saatlerinde olmadığı için, çoğunlukla haftasonları da çalışmak gerektiğinden blog  için fotoğraf çekmek ve yazı yazmak daha da zorlaşıyor. Bunlar şikayet veya mazeret değil belki de ama sizin de bilmeniz gereken, sürekliliği etkileyen unsurlar.  Cumartesi günü başarıyla atlattığımız büyük düğünden sonra, biraz daha düzlüğe çıkmış gibiyiz dolayısı ile daha sık görüşebiliriz. :)



Fotoğraflar ay başında gittiğimiz Runtalya koşusundan, otelin tam karşısındaki Konyaltı Plajı'ında çekildi. Arkadaki Toros dağları, nedense her seferinde bana biraz Rio fotograflarını anımsatıyor. Kıyafet aslında biraz uçak yolculuğu ve şehirde koşturmak için seçilmiş, rahatlık anahtar kelime ;) .


Mont : Zara
Tişörtve bere: Primark
Sweatshirt:Yessica 
Tayt: Miss Selfridge
Çanta: Longchamp
Ayakkabılar: Nike

4 yorum:

Gozyigit dedi ki...

Selam,
Bu ayakkabıların aynı model farklı renginden ben de almak üzereyim. Öncelikle rahat olup olmadığını sormak istiyorum. Bir de iki farklı renk seçeneği aradında kaldım. Sana danışmak istiyordum, ikisinin fotosunu mail ile gönderip; ama blogda mail adresini bulamadım. Nasıl iletebilirim fotoları? Karar vermemde yardımcı olabilir misin? Sevgiler

Unknown dedi ki...

Gozyiğit: Merhaba :) Bunlar benim koşu ayakkabılarım, rahatlar. modacadisi@gmail.com a atabilirsin.

Unknown dedi ki...

Merhaba, bir gezimiz var ve ne giyeceğime karar veremdim. Şık ve spor olsun istiyorum acaba bana yardımcı olabilir misiniz? Size bir kaç alternatif yollasam ve ona göre neler ile kombinimi tamamlayacağım konusunda yardım ederseniz sevinirim. Saygılar

Unknown dedi ki...

Ebru:modacadisi@gmail.com a atabilirsin, fırsatım olunca bakarım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...